what time is it?

Senin, 28 Maret 2011

exhausted

Long time no posting, because i was busy with my last term study. And it quite makes me forget my blog for a while.. eerr.. more than I think.

1. Too much homeworks and any other assignments, it comes when I feel so bored with it, bored to the max

2. I'm not patient enough to start my thesis, graduate and go get a JOB!

3. Being confused to decide something, take it or leave it. I already have 1 week to think bout it and its 3 days left

4. Being dizzy with my own problem

5. So fucking sad with my family problem, how could this happen? Why God? I'm not strong enough to accept this. I'm not ready yet to see my mom crying and my dad felt so disappointed in front of me... I would pay whatever it cost to make it better soon or to make its like never happen

...

Waktu gue blom jadian sama si pacar, salah 1 sahabat gue pernah tanya "lo kenapa nggak jadian sekarang aja sih? toh uda nggak yg perlu di nggak-enakin" dan waktu itu gw jawab "nggak ah, mending saling kenal dulu, sambil nyelesein masalah yang ada". Dan sekarang, tepatnya kemaren, gue mikir lagi "nggak mungkin banget bisa nyelesein masalah, trus ngejamin masalah2 itu nggak akan muncul pas gue udah jadian". Nyelesein masalah sebelum memulai suatu hubungan serius tu nggak segampang lo ngurus SIM atau STNK di samsat, dimana lo tinggal nunggu paling lama 1 bulan (kalo nggak salah) abis itu beres semua dan lo tinggal seneng2. Dalam suatu hubungan nggak ada yang kaya gitu.